سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقال وبلاگ

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 88/2/6 1:2 عصر

با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده عزیز

به اطلاع می رساند اطلاعات این وبلاگ به سرور blogfa با این آدرس انتقال یافت .


علت بهم ریختن ظاهر قالب ها

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 87/10/14 1:19 عصر

  ایرادات معمول وبلاگ های فارسی بشرح زیرند : 

1-   زیاد کردن تعداد پست (post) های هنگام لود شدن وبلاگ

2-   قرار دادن عکس به تعداد زیاد : این کار سرعت باز شدن وبلا گ را شدیدا کم میکند. 

3-   قرار دادن عکس با عرض بزرگتر از عرض قالب وبلاگ : اینکار باعث میشود اسکرول افقی صفحات استفاده شود که کاربران را خسته میکند . عرض عکس بیش از 400 پیکسل معمولا مشکل زا میشود . 

ادامه مطلب...

ویروس سالدوست

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 87/10/5 11:59 صبح

آشنایی با عملکرد و روش مقابله با ویروس سالدوست ، یکی از جدیدترین ویروسهای شایع ایرانی ( ویروس شعار نویس ) یک نوار زرد رنگ در بالای صفحه رایانه و همراه با جملات فارسی به رنگ قرمز نمایش داده می‌شود. جملاتی که بیشتر توسط این ویروس نمایش می یابد شعارها و جملاتی بر علیه جمهوری اسلامی ایران ، باورها و ارزشهای جامعه میباشد .
ادامه مطلب...

شخصیت شما= گوشی تلفن همراهتون

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 87/8/9 9:47 صبح

اگر از گوشی های فلیپ فلاپی یعنی باز-و-بسته-شو (یعنی flip phone ) استفاده می کنید : آدمی هستید که مایلید که همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و همیشه نگرانید که نکنه اشتباهی به کسی زنگ بزنید.

- اگر گوشی تلفن تان مستطیل و سنگین بدون در (یعنی candy bar style phone ) و شبیه گوشی های بیسیم خانگی است : آدمی ساده زیست، سنت گرا و کم خرج هستید.

- اگر گوشی موبایل (بویژه صورتی رنگ) کوچولو و خیلی ریزه میزه و اصطلاحا معروف به pink RAZR phone دارید: خیلی با استایل و دنباله روی مد روز هستید و از اینکه مورد توجه دیگران قرار بگیرید نگرانی ندارید .
شرکت انگلیسی Tesco Mobile یک مطالعه ای در باره رابطه شخصیت آدمها با نوع زنگ تلفن موبایلشون ( ringtone ) روی یکهزار نفر انجام داده ..نتیجه:

- کسانی که بجای رینگتون، از صدای خودشون استفاده می کنند آدمهایی خود شیفته ( self-obsessed ) هستند و آدمهایی که دایما رینگتون عوض می کنند غیرقابل اعتماد و متزلزل هستند.

- اگر رینگتون شما شبیه صدای زتگ تلفن های مکانیکی قدیمی است آنقدرها هم آدم بانمک و شوخی که خودتون فکر می کنید نیستید.

- اگر رینگتون موبایل تون، موزیک متن سریال ها و شوهای تلویزیونی است ، دیگران نسبت به هوش شما شک می کنند.

- اگر همیشه بجای رینگتون از وایبره ( لرزنده ) استفاده می کنید از دو حالت خارج نیست: یا آدم خیلی مهم و پرکاری هستید و هیچوقت فرصت جواب دادن به تلفن را ندارید، و یا اینکه برای آدمهای اطرافتون ارزش قائلید و نمیخواهید آنها از صدای موبایلتون ناراحت شوند. و بهترین همدم برای نشستن در سینما یا اتاق برای تماشای گروهی فیلم هستید.

- رینگتون های موزیکالی که موزیک hip-hop یا R&B دارند نشاندهنده اینه که آدمی با احساس و جوانگرا و امروزی هستید. در مقابلش: موزیک های کلاسیک مثلا بتهوون و موتزارت و اینجور چیزا نشوندهنده سن و سال بالای شماست و کهنه گرایی را نشون میده.... موزیک های جنگولک بازی و پر سروصدا ، و یا رینگتون های استاندارد و معمولی هم زیاد طرفدار نداره

اتصال هارد به XBOX360

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 87/8/8 1:11 عصر

ارکان اصلی هارد درایو XBOX360

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای استفاده یک هارد درایو در XBOX360 شما به یک کیس مخصوص و اتصال دهنده برای اتصال به مادر بورد نیاز دارید.اتصال دهنده به صورت سفارشی برای XBOX360 طراحی شده که هم پاور و هم دیتا در یک رابط تعبیه شده است.با لحیم کاری علامت های دیتا روی مادر بورد به طور مستقیم می توانیم یک هارد درایو SATA معمولی را به XBOX360 وصل کنیم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شرایط و ابزار مورد نیاز

برای استفاده از یک هارد درایو در XBOX360 باید..................  

                 به ادامه مطلب مراجعه کنید


DolbySoft KeyPass v4.75 ابزاری امن برای مدیریت رمزهای عبور

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 87/8/8 1:11 عصر

بسیاری از کاربران ممکن است برای انجام اعمال مختلف خود بر روی نرم افزارها و یا در وب سایت ها ، به دلایل مختلف از نام ها کاربری و یا رمزهای عبور استفاده نمایند. به عنوان مثال هر کاربر برای ورود به صندوق نامه های الکترونیکی خود می بایست نام کاربری و رمز عبور شخصی خود را وارد نماید تا بتواند به نامه های خود دسترسی پیدا نمایند. یا ممکن است کاربر در چندین وب سایت مختلف دارای عضویت باشد و برای هر یک از این وب سایت ها از یک نام کاربری و رمز عبور مجزا استفاده نماید. مدیریت بر این نام های کاربری مختلف و رمزهای عبور مجزا در بسیاری از مواقع کاربران را دچار مشکلاتی می نماید که بیشترین مورد فراموشی رمز عبور می باشد که تعدد این نام های کاربری و رمزهای عبور موجب این امر می گردد. با استفاده از نرم افزارهای مدیریتی رمزهای عبور می توان به این مشکلات پایان داد.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 

DolbySoft KeyPass  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه نگهداری و مدیریت نام های کاربری و رمزهای عبور می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا در محیطی امن اقدام به مدیریت اطلاعات خود نمایند. در این نرم افزار می توانند با معرفی صفحات ورود وب سایت ها و یا معرفی نرم افزارهایی که در آن ها نیاز به ورود نام کاربری و رمز عبوری می باشد می توانند کلیه اطلاعات را یک بار وارد نموده و در هر بار نیاز از آن ها استفاده نمایند. نحوه دسترسی به اطلاعات در این برنامه بدین شکل می باشد که در هر قسمتی که نیاز به وارد کردن اطلاعات می باشد ، کاربران با نگه داشتن کلید CTRL و کلیک موس به منوی مخصوص برنامه دسترسی پیدا کرده و سپس اطلاعات را با انتخاب میانبر برنامه به صورت خودکار وارد فیلد های نام کاربری و رمز عبور می کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت DobySoft می باشد.


Caricature Photo To Cartoon v2.0.3143.35129 نرم افزاری برای تبدی

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 87/8/8 1:11 عصر

امروزه کاربران قادرند تا نیازهای مختلف کامپیوتری خود را با استفاده از نرم افزارهایی که به صورت آماده بسیاری از توانایی ها را در اختیار کاربران قرار میدهند را برآورده سازند. بسیاری از نرم افزارها در زمینه های مختلفی همانند طراحی وب و یا ویرایش تصاویر ، ابزارهایی را در اختیار کاربران خود می گذارند که نیازهای مورد نیاز آن ها را در زمینه لازمه برآورده می سازد. بیشتر نرم افزارهایی که به این شکل مورد استفاده کاربران قرار میگیرد در زمینه هایی می باشد که نرم افزارهای تخصصی آن ها دارای ابزارهایی می باشد که کارکرد با این ابزارها نیاز به داشتن تخصص خاص می باشد. از جمله این برنامه ها می توان به نرم افزارهای ویرایش عکس اشاره نمود.

در این مطلب نرم افزاری را مرتبط با این موضوع به شما معرفی می کنیم.

 

بسیاری از کاربران هر روزه در سیستم های خود عکس های جدیدی از خود و یا محیط اطراف خود را ذخیره سازی می نمایند که در بسیاری از مواقع نیز با استفاده از نرم افزارهای ویرایش و طراحی عکس همانند فتوشاپ اقدام به ایجاد تغییراتی بر روی این تصاویر می کنند. یکی از افکت هایی که مورد توجه بسیاری از کاربران و طراحان گرافیکی می باشند افکت کارتونی بر روی تصاویر است. در نرم افزارهای حرفه ای همانند فتوشاپ کاربران قادرند تا با ایجاد لایه های مختلف و متعدد بر روی یک تصویر و استفاده از افکت های لایه ای یک تصویر واقعی را به یک تصویر کارتونی تبدیل نمایند که این روش برای کاربران مبتدی بسیار مشکل است. Caricature Photo To Cartoon نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند یک تصویر واقعی را با چند کلیک به یک تصویر کارتونی حرفه ای تبدیل نمایند. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از چند کلیک تصویر مورد نظر خود را به یک  تصویر کارتونی تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Caricature Software می باشد.


Autodesk Maya 2009 Unlimited نسخه جدید حرفه ای ترین نرم افزار طر

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 87/8/8 1:11 عصر

هر روزه به تعداد علاقه مندان تصاویر 3 بعدی و انیمیشن افزوده می شود و عده کثیری از این علاقه مندان به دنبال یاد گیری و ساخت این گونه تصاویر هستند. حتما تا به حال تیزرهای تلویزیونی که درباره قوانین راهنمایی و رانندگی ساخته شده اند را مشاهده کرده اید، این گونه تصاویر توسط نرم افزارهایی ساخته می شوند که در دسترس همگان قرار دارند.  برنامه های بسیاری در این زمینه موجود است اما از مشهورترین و حرفه ای ترین آن ها می توان به  3D Max و MAYA اشاره کرد. این نرم افزارها با امکانات حرفه ای که در اختیار کاربر قرار می دهند توانایی ساخت تصاویر انیمیشن را ایجاد می کنند.

 

به تازگی نسخه سال 2009 و جدید نرم افزار MAYA توسط شرکت قدرتمند Autodesk به بازار عرضه شده است که در آن امکانات جدید از لحاظ طراحی و ساخت اضافه شده و سازنده تصاویر از قدرت بیشتری برای ایجاد انیمیشن برخوردار است.

 

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشار کرد:

- تکامل هسته مرکزی برنامه برپایه تکنولوژی Framework که امروزه تمامی شرکت های سازنده نرم افزار همه توان خود را بر روی این موضوع قرار داده اند تا برنامه های خود را بر اساس این تکنولوژی به جهانیان عرضه کنند.

- پشتیبانی از زبان اسکریپت نویسی Python و استفاده از اسکریپت ها و سازگاری کامل با این زبان

- سازگاری با تمامی سیستم عامل ها ( Macintosh , linux , windows ) و رفع مشکلات قبلی در این زمینه

- قرار دادن ابزارهای جدیدی در برنامه برای هرچه آسان تر شدن طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی

- پلاگین های جدید برای سهولت در ساخت و ویرایش تصاویر متحرک

- قدرت بالا در Rendering
- Intuitive User Interface - ظاهر آشنا و آسان برای استفاده ی نرم افزار .
- Maya Fluid Effects - شبیه سازی و تولید بعد وسیعی از افکت ها و حالت های مرتبط با جو اتمسفر , آتش و آتش بازی , حالات مایعات و حالات دریا و اقیانوس که به زیبا و هرچه طبیعی تر شدن اثر کمک شایانی می کند .

- و ....

 

لینک دانلود نسخه کامل:

http://rapidshare.com/files/152987433/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part01.rar
http://rapidshare.com/files/152987786/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part02.rar
http://rapidshare.com/files/152988987/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part03.rar
http://rapidshare.com/files/152990666/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part04.rar
http://rapidshare.com/files/152988357/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part05.rar
http://rapidshare.com/files/152988636/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part06.rar
http://rapidshare.com/files/152987898/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part07.rar
http://rapidshare.com/files/152987884/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part08.rar
http://rapidshare.com/files/152988783/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part09.rar
http://rapidshare.com/files/152988829/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part10.rar
http://rapidshare.com/files/152988078/AMU009-ISO.rl-team.net.part1.part11.rar
http://rapidshare.com/files/152988400/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part01.rar
http://rapidshare.com/files/152988843/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part02.rar
http://rapidshare.com/files/152989357/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part03.rar
http://rapidshare.com/files/152990073/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part04.rar
http://rapidshare.com/files/152991456/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part05.rar
http://rapidshare.com/files/152991706/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part06.rar
http://rapidshare.com/files/152989599/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part07.rar
http://rapidshare.com/files/152990800/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part08.rar
http://rapidshare.com/files/152991089/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part09.rar
http://rapidshare.com/files/152996586/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part10.rar
http://rapidshare.com/files/152997172/AMU009-ISO.rl-team.net.part2.part11.rar
http://rapidshare.com/files/152987439/AMU009-ISO.rl-team.net.part3.part1.rar
http://rapidshare.com/files/152991199/AMU009-ISO.rl-team.net.part3.part2.rar
http://rapidshare.com/files/152992075/AMU009-ISO.rl-team.net.part3.part3.rar
http://rapidshare.com/files/152996453/AMU009-ISO.rl-team.net.part3.part4.rar
http://rapidshare.com/files/152993660/AMU009-ISO.rl-team.net.part3.part5.rar
http://rapidshare.com/files/152991471/AMU009-ISO.rl-team.net.part3.part6.rar
http://rapidshare.com/files/152991146/AMU009-ISO.rl-team.net.part3.part7.rar
http://rapidshare.com/files/152993390/maya2k9.r17.rar
pass: rl-team.net
=============================
http://rapidshare.com/files/153108045/AM09U_highdefw.part1.rar
http://rapidshare.com/files/153108715/AM09U_highdefw.part2.rar
http://rapidshare.com/files/153109325/AM09U_highdefw.part3.rar
http://rapidshare.com/files/153110201/AM09U_highdefw.part4.rar
http://rapidshare.com/files/153110747/AM09U_highdefw.part5.rar
=============================
http://www.megaupload.com/?d=56X3A150
http://www.megaupload.com/?d=R50M2XNR
http://www.megaupload.com/?d=ENDMN7M7
=============================
http://rapidshare.com/files/153298073/AUTODESK_MAYA_UNLIMITED_V2009-XFORCE.part1.rar
http://rapidshare.com/files/153298135/AUTODESK_MAYA_UNLIMITED_V2009-XFORCE.part3.rar
http://rapidshare.com/files/153299815/AUTODESK_MAYA_UNLIMITED_V2009-XFORCE.part2.rar
=============================
http://rapidshare.com/files/152997293/maya2k9.rar
http://rapidshare.com/files/152994800/maya2k9.r00
http://rapidshare.com/files/152994965/maya2k9.r01
http://rapidshare.com/files/152995004/maya2k9.r02
http://rapidshare.com/files/152995041/maya2k9.r03
http://rapidshare.com/files/152994787/maya2k9.r04
http://rapidshare.com/files/152995080/maya2k9.r05
http://rapidshare.com/files/152994899/maya2k9.r06
http://rapidshare.com/files/152995165/maya2k9.r07
http://rapidshare.com/files/152995196/maya2k9.r08
http://rapidshare.com/files/152995143/maya2k9.r09
http://rapidshare.com/files/152995040/maya2k9.r10
http://rapidshare.com/files/152995374/maya2k9.r11
http://rapidshare.com/files/152995217/maya2k9.r12
http://rapidshare.com/files/152995253/maya2k9.r13
http://rapidshare.com/files/152995459/maya2k9.r14
http://rapidshare.com/files/152995538/maya2k9.r15
http://rapidshare.com/files/152995248/maya2k9.r16
http://rapidshare.com/files/152995517/maya2k9.r17
http://rapidshare.com/files/152995390/maya2k9.r18
http://rapidshare.com/files/152995506/maya2k9.r19
http://rapidshare.com/files/152995426/maya2k9.r20
http://rapidshare.com/files/152995691/maya2k9.r21
http://rapidshare.com/files/152995554/maya2k9.r22
http://rapidshare.com/files/152995746/maya2k9.r23
http://rapidshare.com/files/152995755/maya2k9.r24
http://rapidshare.com/files/152995541/maya2k9.r25
http://rapidshare.com/files/152995897/maya2k9.r26
http://rapidshare.com/files/152995962/maya2k9.r27
http://rapidshare.com/files/152995819/maya2k9.r28
http://rapidshare.com/files/152995997/maya2k9.r29
http://rapidshare.com/files/152996180/maya2k9.r30
http://rapidshare.com/files/152996233/maya2k9.r31
http://rapidshare.com/files/152996202/maya2k9.r32
http://rapidshare.com/files/152996330/maya2k9.r33
http://rapidshare.com/files/152996178/maya2k9.r34
http://rapidshare.com/files/152996159/maya2k9.r35
http://rapidshare.com/files/152996212/maya2k9.r36
http://rapidshare.com/files/152996441/maya2k9.r37
http://rapidshare.com/files/152996346/maya2k9.r38
http://rapidshare.com/files/152996648/maya2k9.r39
http://rapidshare.com/files/152996563/maya2k9.r40
http://rapidshare.com/files/152996741/maya2k9.r41
http://rapidshare.com/files/152996891/maya2k9.r42
http://rapidshare.com/files/152996776/maya2k9.r43
http://rapidshare.com/files/152996835/maya2k9.r44
http://rapidshare.com/files/152996764/maya2k9.r45
http://rapidshare.com/files/152996930/maya2k9.r46
http://rapidshare.com/files/152996964/maya2k9.r47
http://rapidshare.com/files/152996983/maya2k9.r48
http://rapidshare.com/files/152997081/maya2k9.r49
http://rapidshare.com/files/152996982/maya2k9.r50
http://rapidshare.com/files/152997259/maya2k9.r51
http://rapidshare.com/files/152997138/maya2k9.r52
http://rapidshare.com/files/152997252/maya2k9.r53
=============================
http://rapidshare.com/files/153089864/maya2k9.r00
http://rapidshare.com/files/153093757/maya2k9.r01
http://rapidshare.com/files/153092692/maya2k9.r02
http://rapidshare.com/files/153093954/maya2k9.r03
http://rapidshare.com/files/153093049/maya2k9.r04
http://rapidshare.com/files/153093874/maya2k9.r05
http://rapidshare.com/files/153093518/maya2k9.r06
http://rapidshare.com/files/153093731/maya2k9.r07
http://rapidshare.com/files/153092950/maya2k9.r08
http://rapidshare.com/files/153094162/maya2k9.r09
http://rapidshare.com/files/153122343/maya2k9.r10
http://rapidshare.com/files/153093685/maya2k9.r11
http://rapidshare.com/files/153090104/maya2k9.r12
http://rapidshare.com/files/153093798/maya2k9.r13
http://rapidshare.com/files/153093347/maya2k9.r14
http://rapidshare.com/files/153093949/maya2k9.r15
http://rapidshare.com/files/153094150/maya2k9.r16
http://rapidshare.com/files/153093777/maya2k9.r17
http://rapidshare.com/files/153096438/maya2k9.r18
http://rapidshare.com/files/153094024/maya2k9.r19
http://rapidshare.com/files/153094240/maya2k9.r20
http://rapidshare.com/files/153094109/maya2k9.r21
http://rapidshare.com/files/153093215/maya2k9.r22
http://rapidshare.com/files/153093879/maya2k9.r23
http://rapidshare.com/files/153094157/maya2k9.r24
http://rapidshare.com/files/153093745/maya2k9.r25
http://rapidshare.com/files/153090722/maya2k9.r26
http://rapidshare.com/files/153094000/maya2k9.r27
http://rapidshare.com/files/153092717/maya2k9.r28
http://rapidshare.com/files/153126044/maya2k9.r29
http://rapidshare.com/files/153124978/maya2k9.r30
http://rapidshare.com/files/153125890/maya2k9.r31
http://rapidshare.com/files/153126402/maya2k9.r32
http://rapidshare.com/files/153125639/maya2k9.r33
http://rapidshare.com/files/153124480/maya2k9.r34
http://rapidshare.com/files/153121680/maya2k9.r35
http://rapidshare.com/files/153124270/maya2k9.r36
http://rapidshare.com/files/153123257/maya2k9.r37
http://rapidshare.com/files/153127352/maya2k9.r38
http://rapidshare.com/files/153121696/maya2k9.r39
http://rapidshare.com/files/153126456/maya2k9.r40
http://rapidshare.com/files/153126578/maya2k9.r41
http://rapidshare.com/files/153124437/maya2k9.r42
http://rapidshare.com/files/153123337/maya2k9.r43
http://rapidshare.com/files/153126363/maya2k9.r44
http://rapidshare.com/files/153125772/maya2k9.r45
http://rapidshare.com/files/153124486/maya2k9.r46
http://rapidshare.com/files/153125872/maya2k9.r47
http://rapidshare.com/files/153124409/maya2k9.r48
http://rapidshare.com/files/153121537/maya2k9.r49
http://rapidshare.com/files/153125383/maya2k9.r50
http://rapidshare.com/files/153123290/maya2k9.r51
http://rapidshare.com/files/153127380/maya2k9.r52
http://rapidshare.com/files/153122982/maya2k9.r53
http://rapidshare.com/files/153127619/maya2k9.rar
http://rapidshare.com/files/153117089/maya2k9.sfv
http://rapidshare.com/files/153117067/maya2k9_crack.rar


Malwarebytes Anti-Malware 1.25 برنامه ای برای جلوگیری از ورود بر

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 87/8/8 1:11 عصر

امروزه در دنیای اینترنت یکی از بزرگترین خطرهایی که کاربران را تهدید می کند ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی می باشد. این برنامه ها با نابودی اطلاعات و و همچنین ایجاد اختلالات سیستمی موجب بروز ضررهای هنگفتی به شرکت ها ، ادارات و حتی سیستم های خانگی می شوند. شرکت های بزرگ نرم افزاری دنیا با ساخت برنامه های ضد ویروسی و ضد جاسوسی اقدام به مبارزه با این برنامه های مخرب نموده اند. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزارها با قراردادن امکانات مختلف و همچنین نظارت کامل بر سیستم می توان از آلوده شدن سیستم به این برنامه های مخرب جلوگیری نمود.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که برای مقابله با برنامه های مخرب طراحی شده است.

 

Anti-Malware نام نرم افزاری می باشد که توسط یکی از شرکت های بزرگ نرم افزاری به نام Malwarebytes ساخته شده و به کمک آن می توان به طور کامل از سیستم ها نگهداری نمود و مانع نفوذ برنامه های مخرب و جاسوسی به سیستم شد. این نرم افزار با نظارت کامل و مداوم بر فایل ها ، پروسه های اجرا شده در حافظه ، برنامه های دانلود شده در اینترنت و قسمت های مختلف دیگر سیستم عامل باعث می شود تا در صورت مشاهده اولین فایل آلوده آن را پاک کند و از اجرای آن توسط شما جلوگیری نماید.

این نرم افزار از پایگاه داده ای قدرتمند برخوردار می باشد که در آن اطلاعات مربوط به ویروس ها و برنامه های جاسوسی نگهداری می شود و قابلیت به روز رسانی این قسمت از نرم افزار نیز همیشه امکان پذیر می باشد

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- کنترل فایل های سیستمی در صورت آلوده شدن

- سازگاری کامل با سیستم عامل ویندوز ویستا

- قابلیت کنترل دستی برنامه برای شناسایی ویروس ها

- توانایی پاکسازی ویروس ها و برنامه های مخرب از سیستم

- نظارت کامل بر سیستم و فایل ها به صورت مدوام

 و ... .


:: Zards Cleanse Uninstaller Pro 2008 v4.59 ابزاری برای حذف کامل

ارسال  شده توسط  فرزاد 1 در 87/8/8 1:11 عصر

سیستم عامل ویندوز دارای برنامه می باشد به نام Add or Remove Programs که در Control Panel قرار دارد و به منظور نصب و یا حذف نرم افزاری از سیستم می باشد. به عنوان مثال شما قصد دارید نرم افزاری را که مدتی پیش در سیستم نصب نموده اید ازسیستم حذف نمایید. با مراجعه به این قسمت و انتخاب نرم افزار مورد نظر از لیست نرم افزارهای نصب شده و با کلیک بر روی قسمت remove می توانید به راحتی نرم افزار موزد نظر را از سیستم حذف نمایید. اما همیشه به این راحتی نیست و در بعضی موارد شما قادر به پاک کردن نرم افزار از این قسمت نمی باشد و این امر زمانی روی می دهد که نرم افزار موزد نظر دچار مشکلاتی شده باشد. از این مشکلات می توان به کامل نصب نشدن نرم افزار و یا موجود نبودن فایل مورد نظر برای پاک نمودن از سیستم اشاره نمود. در این هنگام که برنامه خود ویندوز قادر به پاک نمودن نرم افزار مورد نظر نمی باشد می توانید از ابزارها و برنامه هایی که توسط شرکت های نرم افزاری به منظور یاری رسانی به کاربران در این زمینه ساخته شده اند استفاده نمایید.

 

Cleanse Uninstaller Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا عملیات پاکسازی نرم افزارها را از روی سیستم به آسانی به انجام رسانند و تمامی فایل ها و اطلاعات مربوط به این نرم افزارها را نیز از سیستم حذف نمایند. در این نرم افزار کاربران قادرند تا از ویژگی ها و ابزارهای مختلف دیگری علاوه بر ابزار پاکسازی برنامه ها استفاده نمایند که از میان این ویژگی ها می توان به سرعت بالا در پاکسازی ، پاکیسازی خودکار برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی ، ابزار بهینه سازی Startup برای افزایش سرعت بارگذاری برنامه ها در اجرای ویندوز ، پاکسازی کاملی کلید ها و مقادیر نرم افزارهای حذف شده از تمام نقاط رجیستری و .... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از Zards Software می باشد.


   1   2   3   4      >